Problem czy wyzwanie strategoa sukcesu liderów Jak przestałem się martwić
i pokochałem sprzedaż

Warsztaty

Slide Slide
Co zyskasz:
zrozumiesz czym jest prospecting, jego zasady i wykorzystanie
dostaniesz zestaw narzędzi do skutecznego prowadzenia działań prospectingowych
poznasz system kupowania klienta i nauczysz się, jak sobie z nim radzić
otrzymasz narzędzia z dwóch skutecznych modeli sprzedażowych - pomogą ci zdobywać nowych klientów
Dla kogo jest to szkolenie:
menadżerów
handlowców
przedsiębiorców
osób, które chcą nauczyć się sprzedawać skutecznie…
Program szkolenia
+1. System kupowania klienta

  • Potencjalny klient kłamie
  • Klient chce wiedzieć jak najwięcej w jak najkrótszym czasie
  • Klient świadomie zwodzi Cię
  • Klient milczy i unika kontaktu

+2. Spotkanie u klienta – zasady i najlepsze praktyki

  • Otwarcie spotkania – ustalenie zasad
  • Proste zagrywki negocjacyjne klienta oraz czego nie wolno mówić
  • Co chce usłyszeć Twój klient podczas rozmowy? – 8 zasad
  • Podsumowanie, następne kroki i follow-up

+3. Demon Ceny – obiekcje typu „To za drogo”
+4. Zasady Sandlera – najskuteczniejsze techniki w sprzedaży w formie esencjonalnej

  • Na każde pytanie odpowiadaj pytaniem
  • Żadnego czytania w myślach.
  • Klient, który słucha nie ma szans na zostanie Twoim klientem!
  • Przestań robić to, co Twoja konkurencja i wyróżnij się!
  • Kiedy wszystko inne zawiedzie – zostań konsultantem

+5. Czym jest Follow-up, etapy jego zasady. Follow – up, jako narzędzia wspierającego proces zdobywania klientów i utrzymywania z nimi kontaktów, ocieplania ich i edukowania
+6. Planowanie – jak zaplanować zadanie, które będzie miało szansę bycia zrealizowanym -metoda SMART i SMARTER
+7. Przed czym chronią nas pytania?
+8. Czy można nauczyć się zadawać pytań:

  • Nigdy nie odpowiadaj na niezadane pytania
  • Na każde pytanie odpowiadaj pytaniem
  • Pytania jakie należy sobie zadać przed każdym spotkaniem z klientem
  • Pytanie jakie należy zadać klientowi na spotkaniu
  • Test „I co z tego?”
  • Klient, który słucha nie ma szans na zostanie Twoim klientem!

+9. Zadawanie trudnych pytań klientowi. Jakie to pytania są trudne i kto o tym decyduje?
+10. Pytania „zmiękczające” relacje, dające szansę zapytać o „prawie” wszystko
+11. Model sprzedaży SPIN
+12. Pytania Sytuacyjne, Problemowe, Implikacyjne i Naprowadzające – ich rola w modelu
+13. Sztuka zadawania pytań Implikacyjnych
+14. Zamykanie sprzedaży – do czego służy i jak często sięgać po nie
+15. Test „Mój stosunek do zamykania sprzedaży”
+16. Zasady prospectingu – Złota Godzina, Zasada Desperacji, Zasada Permanentnego Uzupełniania Zasobów, Zasada 30 dni
+17. Jak się zabrać do skutecznego zaplanowania zdobycia nowych klientów?

  • Mapa empatii klienta
  • Kim jest mój idealny klient

+18. Scenariusz telefonicznej rozmowy prospectingowej, która omija „NIE” klienta i pozwala na normalną rozmowę
+19. Jak budować relację z klientem?
+20. LinkedIn- jako opcja, gdy ludzie będą zainteresowani

  • Personal statement
  • Jak w 60 dni zdobyć 500 znajomych?
  • Zasady pisania „zaczepek”
  • Jak pisać posty, aby „angażować” prospectów?
  • Zasady skutecznego follow-up na LinkedIn

+21. Model stylów zachowań DISC, jako narzędzie do rozpoznawania klientów i dopasowywania komunikacji do ich preferencji
Opinie

Jak często zdarza Wam się chcieć wrócić na szkolenia konkretnej osoby? Rafał zaskoczył mnie po całości. Ani razu nie pojawiła mi się myśl w ciągu tych dwóch dni, że chcę już skończyć, że to stracone pieniądze. Było ciekawie, intensywnie i przede wszystkim było dużo praktyki. Dostałam to, czego oczekiwałam. Nowych rozwiązań w pracy z moimi handlowcami, nowych narzędzi do ich kontrolowania, ale też do motywowania i uświadamiania. Prostych, nieskomplikowanych metod, a przy tym tak skutecznych. Mam powera do zmian i bardzo za to dziękuję 🙂 Polecam z całego serca!

Marta Jakubowska

Zapisz się na szkolenie





Top