Co zyskasz:
Dla kogo jest to szkolenie:
Program szkolenia
- +1. System kupowania klienta
- Potencjalny klient kłamie
- Klient chce wiedzieć jak najwięcej w jak najkrótszym czasie
- Klient świadomie zwodzi Cię
- Klient milczy i unika kontaktu
- +2. Spotkanie u klienta – zasady i najlepsze praktyki
- Otwarcie spotkania – ustalenie zasad
- Proste zagrywki negocjacyjne klienta oraz czego nie wolno mówić
- Co chce usłyszeć Twój klient podczas rozmowy? – 8 zasad
- Podsumowanie, następne kroki i follow-up
- +3. Demon Ceny – obiekcje typu „To za drogo”
- +4. Zasady Sandlera – najskuteczniejsze techniki w sprzedaży w formie esencjonalnej
- Na każde pytanie odpowiadaj pytaniem
- Żadnego czytania w myślach.
- Klient, który słucha nie ma szans na zostanie Twoim klientem!
- Przestań robić to, co Twoja konkurencja i wyróżnij się!
- Kiedy wszystko inne zawiedzie – zostań konsultantem
- +5. Czym jest Follow-up, etapy jego zasady. Follow – up, jako narzędzia wspierającego proces zdobywania klientów i utrzymywania z nimi kontaktów, ocieplania ich i edukowania
- +6. Planowanie – jak zaplanować zadanie, które będzie miało szansę bycia zrealizowanym -metoda SMART i SMARTER
- +7. Przed czym chronią nas pytania?
- +8. Czy można nauczyć się zadawać pytań:
- Nigdy nie odpowiadaj na niezadane pytania
- Na każde pytanie odpowiadaj pytaniem
- Pytania jakie należy sobie zadać przed każdym spotkaniem z klientem
- Pytanie jakie należy zadać klientowi na spotkaniu
- Test „I co z tego?”
- Klient, który słucha nie ma szans na zostanie Twoim klientem!
- +9. Zadawanie trudnych pytań klientowi. Jakie to pytania są trudne i kto o tym decyduje?
- +10. Pytania „zmiękczające” relacje, dające szansę zapytać o „prawie” wszystko
- +11. Model sprzedaży SPIN
- +12. Pytania Sytuacyjne, Problemowe, Implikacyjne i Naprowadzające – ich rola w modelu
- +13. Sztuka zadawania pytań Implikacyjnych
- +14. Zamykanie sprzedaży – do czego służy i jak często sięgać po nie
- +15. Test „Mój stosunek do zamykania sprzedaży”
- +16. Zasady prospectingu – Złota Godzina, Zasada Desperacji, Zasada Permanentnego Uzupełniania Zasobów, Zasada 30 dni
- +17. Jak się zabrać do skutecznego zaplanowania zdobycia nowych klientów?
- Mapa empatii klienta
- Kim jest mój idealny klient
- +18. Scenariusz telefonicznej rozmowy prospectingowej, która omija „NIE” klienta i pozwala na normalną rozmowę
- +19. Jak budować relację z klientem?
- +20. LinkedIn- jako opcja, gdy ludzie będą zainteresowani
- Personal statement
- Jak w 60 dni zdobyć 500 znajomych?
- Zasady pisania „zaczepek”
- Jak pisać posty, aby „angażować” prospectów?
- Zasady skutecznego follow-up na LinkedIn
- +21. Model stylów zachowań DISC, jako narzędzie do rozpoznawania klientów i dopasowywania komunikacji do ich preferencji
Opinie
Jak często zdarza Wam się chcieć wrócić na szkolenia konkretnej osoby? Rafał zaskoczył mnie po całości. Ani razu nie pojawiła mi się myśl w ciągu tych dwóch dni, że chcę już skończyć, że to stracone pieniądze. Było ciekawie, intensywnie i przede wszystkim było dużo praktyki. Dostałam to, czego oczekiwałam. Nowych rozwiązań w pracy z moimi handlowcami, nowych narzędzi do ich kontrolowania, ale też do motywowania i uświadamiania. Prostych, nieskomplikowanych metod, a przy tym tak skutecznych. Mam powera do zmian i bardzo za to dziękuję 🙂 Polecam z całego serca!