Problem czy wyzwanie strategoa sukcesu liderów Od sprzedaży grawitacyjnej
do planowanej

warsztaty

Dlaczego warto?

Najważniejszym pytaniem, na które menadżer sprzedaży zwykle nie otrzyma odpowiedzi od swoich ludzi jest pytanie „Jak handlowcy planują zrealizować cel sprzedaży?”

Dlaczego?

Ponieważ organizacja w której sprzedaż odbywa się w „modelu grawitacyjnym” deprawuje i pozwala znać odpowiedź tylko na jedno pytanie „Co mam do zrobienia?”.

Nauczenie handlowców umiejętności odpowiadania na pytania „Jak, w jaki sposób”, przenosi sprzedaż na wyższy poziom, ponieważ czyni handlowca odpowiedzialnymi za skuteczny plan zrealizowania zadań i celów jakie stawia przed nimi organizacja. Taki handlowiec składa niejako obietnicę wobec samego siebie jakimi działaniami zaplanował osiągnięcie celów.

Na dwudniowych warsztatach pokażę w jaki sposób zbudować swoje rutyny menadżera, aby prostymi i sprawdzonymi narzędziami angażować handlowców do zdobywania nowej sprzedaży.

Co zyskasz:
Będziesz potrafił dopasować narzędzia i sposób swojego działania do pracy zdalnej lub pracy w modelu tradycyjnym
Zrozumiesz, że najważniejsza rzecz na jaką masz wpływ pracując z handlowcami to działania sprzedażowe jakie wykonuje Twój zespół
Stworzysz swój algorytm działania oparty o dobrze wybrane do jego specyfiki pracy narzędzia menadżera sprzedaży
Będziesz wiedział w jaki sposób budować zaangażowanie w zespole
Poznasz różnice w zarządzaniu ludźmi w tradycyjnym modelu vs praca zdalna
Będziesz potrafił wybrać adekwatne narzędzia do rozwoju umiejętności sprzedażowych zespołu
Dowiesz się, jak podczas rekrutacji wybrać najlepszego kandydata do pracy w sprzedaży
Dla kogo jest to szkolenie:
liderów sprzedaży
menadżerów
przedsiębiorców
osób, które chcą nauczyć się zarządzać zespołem handlowym skutecznie…
Program szkolenia
+1. Cel i efekt w pracy menadżera
+2. Wyniki biznesowe, cele sprzedaży i działania handlowe – co jest pod Twoją kontrolą i na co masz wpływ?
+3. Od sprzedaży grawitacyjnej do planowanej – rola pytań „Co?” i „W jaki sposób?” w pracy z handlowcami
+4. Menadżer i jego rola
+5. 10 kroków do zbudowania produktywnej struktury sprzedaży
+6. Zasady przygotowania efektywnego spotkania sprzedażowego
+7. Brief i jego rola w monitoringu pracy – rola raportów sprzedaży:

  • Co i jak często monitorujesz?
  • Na co zwracasz uwagę – cele czy działania?

+8. Zdobywanie nowej sprzedaży:

  • Dlaczego handlowcy boją się zimnych telefonów i jak temu zaradzić?
  • Scenariusz rozmowy telefonicznej
  • Social selling – czy jest lekiem na zimne telefony?

+9. Wspólne prace z handlowcem – czy nadal są potrzebne?

  • Menadżer jako coach i mentor
  • Arkusz Superwizji Spotkania z klientem
  • Arkusz Superwizji Rozmowy telefonicznej / spotkania online

+10. Regularne udzielanie informacji zwrotnej pracownikom jako warunek konieczny rozwoju umiejętności i budowania dobrego samopoczucia:

  • Zasady
  • Model udzielania informacji zwrotnej

+11. Spotkania planujące wyniki – model budowania rozwoju handlowca
+12. Handlowiec i jego lista pytań z którymi pracuje:

  • Pytania przygotowujące
  • Pytania do zadania na spotkaniu
  • Pytania do spotkań online

+13. Menadżer w pracy zdalnej – wyzwania

  • 3 razy „O” – outcomes, others, ourselves

+14. Komunikacja w świecie online
+15. Budowanie zaangażowania pracowników
+16. Rekrutacja – zatrudniać cv czy postawę handlowca?
+17. Pytania behawioralne w rekrutacji handlowców
Opinie

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Rafała “Od sprzedaży grawitacyjnej do planowanej” w formie online. Jestem bardzo zadowolona zarówno z merytoryki szkolenia, jak i całego przebiegu. Rafał jest konkretny, dosadny i przedstawia proste rozwiązania, których wdrożenie w codziennej pracy nad sobą i nad zespołem jest możliwe praktycznie od zaraz. Dzięki aktywnemu uczestnictwu, do którego Rafał zachęca możliwe jest szybkie i właściwe zrozumienie prezentowanych mechanizmów. Gorąco polecam, nie zawiedziecie się w przypadku jakiejkolwiek współpracy z Rafałem.

Aleksandra Dziadul

Pracuje zawodowo ponad ćwierć wieku. Miałem okazje na swojej drodze życiowej/zawodowej spotkać wielu bardzo ciekawych ludzi, Rafal w tym gronie jest na samym szczycie. Pełen profesjonalizm, bardzo duża wiedza, bogate doświadczenie zawodowe, to wszystko razem daje niesamowity efekt. Rafał pomógł mi bardzo, pokazał mi inna rzeczywistość, trochę w innym świetle / a wszystko po to, bym mógł bardziej efektywnie pracować z ludźmi, skuteczniej osiągać cele, realizować się zawodowo!

Piotr Ogrodowicz

Mam przyjemność współpracować z Rafałem już kilka lat i jako trenera/mentora mogę mówić o nim w samych superlatywach. Warsztaty z Rafałem są zawsze intrygujące, zawsze również otwierają drzwi w głowie, które zmuszają nas do refleksji nad samym sobą i nad metodami które stosujemy. Bardzo płynnie porusza się między sferą mentalną, a stricte narzędziową, dzięki czemu jest dobrym źródłem wiedzy zarówno dla osób nowozatrudnionych jak i ukształtowanych, na każdym szczeblu organizacji. Serdecznie polecam Rafała i jego programy szkoleniowe.

Barłtłomiej Sadowski, Group MINI Sales Manager w Bawaria Motors Sp. z o.o.

Zapisz się na szkolenie





Top