30 sposobów na utrzymanie sprzedaży z dala od kłopotów!

Jestem miłośnikiem prostych rozwiązań w sprzedaży. Proste rzeczy są zazwyczaj dla większości łatwe do zrozumienia, opanowania i nauczenia się.

Kocham też proste pytania, takie z serii Y/N – pytania zamknięte, które w sprzedaży czasem niemile są widziane, ale za to doskonale sprawdzają się w prostych diagnozach, zmierzeniu czegoś, ustaleniu punktu wyjścia.

Te proste, zamknięte pytania dla pytanego są wybitnie niekomfortowe, ponieważ odpowiedzi może udzielić tylko na TAK lub NIE.

Ma to jednak swój sens, ponieważ odpowiedzi tak udzielane nie Tworzą „precedensów”, sytuacji szczególnych i innych wyjątków, dla których raz może być tak, a raz będzie inaczej.

Wiele razy zastanawiałeś się pewnie, jak to jest, że są na rynku firmy, które odnoszą stale sukcesy, rozwijają sprzedaż i nie są przy tym korporacyjnymi gigantami.

Ja już się nad tym nie zastanawiam, ponieważ wiem skąd się bierze ich sukces.

„Te” firmy budzą mój szacunek. Dla mnie są gigantami, ponieważ utrzymywanie działu handlowego stale na wysokich obrotach wymaga nie lada wytrwałości i ciężkiej pracy.

Oni wiedzą jak to zrobić, większość szefów i właścicieli wie… tylko dlaczego garstka korzysta z tej wiedzy?

W sprzedaży działają proste procesy i proste czynności i ich permanentna powtarzalność. Tak, to może być nudne, ale jeśli tak jest dla Ciebie, zmień pracę Przyjacielu – ten fach tak ma! Określasz cele, ustalasz zadania jakie prowadzą do celu, kontrolujesz, korygujesz, wspierasz, nagradzasz i doceniasz albo karzesz…

I zaczynasz nowy cykl.

Czy TO wymaga filozofii i zdolności nadprzyrodzonych?

Jak napisałem jestem miłośnikiem prostych działań oraz prostych pytań.

Łącząc obie moje „małe miłości”, przygotowałem dla Ciebie krótki i prosty test, który pozwoli Ci szybko ustalić w jakiej kondycji jest dział handlowy Twojej firmy.

Nazwałem go Test Zdrowia, ponieważ ta metafora organizmu dobrze pasuje do działu handlowego.

Pytania zawarte w teście dotykają dużych i małych obszarów, których prawidłowe funkcjonowanie gwarantuje utrzymanie wyników sprzedaży na bardzo wysokim poziomie.

[button link=”http://test.bonaverba.com.pl/” size=”large” target=”_blank” icon=”cog” color=”red” lightbox=”true or false”]KLIKNIJ I POBIERZ TEST ZDROWIA DZIAŁU HANDLOWEGO[/button]

Te obszary to naprawdę solidny fundament w każdej firmie, małej czy dużej. Jeśli czujesz, że nie wykorzystujesz możliwości handlowców na 110%, wypełnij Test Zdrowia i sprawdź które procesy, obszary wymagają Twojej natychmiastowej reakcji.

Jeśli potrzebujesz pomocy, wiesz gdzie mnie szukać 😉

… i proszę nie pisz do mnie, że Test nie pasuję do Twojej branży, ponieważ jest „specyficzna”…miej nade mną litość 😉

[button link=”http://test.bonaverba.com.pl/” size=”large” target=”_blank” icon=”cog” color=”red” lightbox=”true or false”]KLIKNIJ I POBIERZ TEST ZDROWIA DZIAŁU HANDLOWEGO[/button]

 

Zostaw komentarz

Top